För jag har tagit körkort!

Fy fan vad jag e bra!!! Okej, härmar student visan där lite men aja.. ;)
Yes, igår hade jag uppkörningen och det gick bra. Jag var inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara, men självklart lite. Kul, stod vid Vägverket och där kom en stoor man fram till mig som såg riktigt sur och sträng ut. Hjälp, tänkte jag.. Sedan log han och visade sig vara jättetrevlig! Efter ett djupt andetag var det bara att sätta igång. Men var riktigt nära på att inte klara det! Var så nervös så försökte starta i en uppförsbacke på 3ans växel, illa illa!  Men som tur var fick jag göra om det i en annan (brantare) backe, och fick då visa att jag faktiskt kan det och att det var nerverna som spelade mig ett spratt första gången.

Har väntat med att skriva om det här på bloggen tills nu, för tänkte överraska Edit först! Åkte dit ikväll, seglade in på infarten med ett stort flin. Hela hennes familj kom ut chockade. Kul :D Tihiii. Vilken känsla att köra själv i en bil!! Först trodde jag att jag skulle dö igår kväll i och för sig.. Men idag var det en mäktig känsla :) Kämpa på vänner, det är värt det!

Puss och godnatt /N

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till dig! Ska bli kul att se dig bakom ratten! :) Haha...får se om jag vågar åka med dig i bilen! ;P Ha det nu så bra i Grekland så ses vi när ni kommer hem! Puss

2009-07-24 @ 10:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0