Där ser duuuuuuu!

Nathalie gick upp halv 6 idag. Hade körlektion klockan 7. Hur det gick? Som en dans på röda rosor. Lustigt att gå från att vara katastrof-fall till färdig att ta körkort på en natt. LUSTIGT. Kanske berodde det på att läraren psykade ner mig totalt igår? Kanske det ja! Men nu är jag klar där. Har till och med gjort klart alla teoriprov. Sluttestet (på bilskolan, inte det riktiga alltså) : 69/70 rätt. ÄGER. :D:D Hoppas jag har en bra dag på fredag bara..

Ännu en glad nyhet: THE TICKETS TO KRETA JUST CAME!!! Snaaaart drar vi Edit :D Ska bli så sjukt nice.



Puss från en glad Natta


Kommentarer
Postat av: ED

Hoppas vi äblir lite brunare i Kreta, om man kollar på oss på bilden.... :P Puss blev glad att biljetterna kommit, nu kan jag andas ut!

2009-07-14 @ 16:21:13
Postat av: Jennie

Åh, det är det jag sagt hela tiden. Du är bäst! <3

2009-07-14 @ 19:44:24
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0