Benvaxning och amerikanarna

Hej!
Nu så har man vaxat benen också då. Satte mig på altanen igår innan regnvädret kom och började den en och en halvtimmes långa processen till lenare ben. Resultatet: Kanon! Det gjorde inte ens särskilt ont, fast jag har ju en ganska hög smärtgräns så jag vet inte vad andra tycker...men jag rekommenderar i alla fall att ni testar det. Det krävs dock lite övning för att få det perfekt och dessutom vet jag ju inte om det verkligen kommer att hålla i upp till 4 veckor. Det återstår ju att se...men jag hoppas det!

Olivia kom också över igår efter hon hade jobbat. Vi piggade upp oss med lite tv-dag, eftersom det var det enda som vädret tillät. Jag är så otroligt glad över att du finns, O! Du är så bra på att pigga upp mig en tråkig dag, vad skulle jag göra utan dig? :)

Just det ja, amerikanarna har faktiskt inte åkt än. Blev lite rädd igen att de hade gjort det igår. Såg nämligen ut som om några andra hade kommit för att bo mitt emot oss ett tag istället, men sen hörde jag mamman som sa till den yngsta flickan; We'd better get in now! Japp, det behövde de göra...regnet kom ju precis då!

Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka börja lyssna på min ljudbok. Men innan dess...här är lite fina nytagna bilder;


Jag & Jess<3


Nathalie på Liseberg i det vackra vädret!



Jag spelar minigolf.

Puss & Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0