Är det verkligen värt det?

Helvetes jävla biiiiiiiiitch. Gaaaaah.
Ta mig från den här mardrömmen. Jag skiter snart i körkortet. Har aldrig tidigare vart med om nån som lyckats trycka ner mig så enormt. Tack för att du ger mig självförtroende så jag kan klara detta! Tack!
Klart jag kör dåligt när läraren sitter och klagar på varenda liten grej och gör megagrej av det.
"Nathalie, jag förstår inte hur du tänker när du placerar dig så långt åt vänster där, hur ska du nu klara dig på uppkörningen när du sitter helt ensam i en bil? Dom skiter fullständigt i att du kan köra annars, du är helt väck direkt, och då kan du glömma körkort. Du måste väl fatta det själv?" blablabla heeeeeeeeela jävla tiden om och om igen på ett megatyket sätt. Varför jag fortsatte göra fel jag annars aldrig gör? För att hon fick mig att vilja sitta och gråta istället. Lätt att koncentrera sig då.

Så nu fick man ännu en körtid: imorgon kl 07.00 !!!! Jeeeeeey.
Dessutom kom nyheten att jag måste vara klar med alla proven här på onsdag, fastän provet är på fredag. What!? Tack för den informationen..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0