Wow! Gensvar! Tack!

Dörötööttööttöö klingar i min hjärna efter all dans! Detta är ett försök att citera Paso Doble musiken. Lyckat?
Har räknat och kommit fram till att jag dansat 9,5 timmar denna helgen! Sen kan man ju lägga på 6 timmar från tors o fre också.. Mycket teknik, nya steg och nya danser. Så nu är det snurrigt i huvudet! Glömt minst hälften xS

Är lite fundersam på hur det kommer sig egentligen att så många tror att det är något mellan mig och min partner. Förstår inte det. Tre personer har frågat mig om vi är tillsammans (varav en av dom har gjort det flera gånger). Och idag skulle vi "krama" varandra när vi dansade Paso, för att lära oss snurrarna bättre. Då tittade tränaren på oss två menande och sa: "Det här tycker Ni om va? ;)"  What!? Vad gör vi?

Aja, har varit duktig och pluggat lite nu. Ska väl dra mig hemåt mamma nu :)
Puss/N


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, jag känner igen det dära.. Det är 6pers som fårgat i fall jag i mikael är tillsammans... jobbigt värre!

2009-01-12 @ 11:39:14
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0