Vill du följa med upp på vinden?..

Ett hett tips: Stäng aldrig in dig på skolans kolsvarta vind tillsammans med en snubbe med kniv.
Men om du vill göra en bra skräckfilm, så är det en ganska bra idé.

Jösses vad läskigt det är att göra en skräckis! Jag som offer dessutom.. Blev rädd för mig själv. Vi hade väldigt kul iaf!
Lite jobbigt bara när vi hela gänget stod där uppe i mörkret och någon plötsligt öppnade dörren bakom oss och knackade. Då skrek inte bara jag kan jag lova. Min kommentar (efter skriket) : Men vafaaan Fredrik!!! Dumt att säga till ens lärare kanske, men han skrämde ju vettet av oss. xD Brr får gåshud när jag tänker på det.

Kom hem från skolan vid 17.45 och efter det har det blivit lite plugg och segande framför tvn.
Skräckiskram /N

Kommentarer
Postat av: E

Haha Sa du de till honom! ;P Hahah, ja han skrämde oss!

2009-01-20 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0