Vad fin du är!

Hur länge ska man stå vid en väns sida, då den inte längre beter sig som en vän? Hur länge ska man tvinga på sig ett leende, ge henne en kram, fjäska för henne och försöka få henne på bättre humör utan något gensvar? När det för bara ett litet tag sedan var så bra, så tajt. Kan man bara gå därifrån då? Det gör ont. Men vad får man ut av en ensidig relation? Det är inte roligt och det blir inte roligare. Jovisst om hon mår dåligt, men ska man inte kunna prata om det då?
Jösses vad hon lärt mig dumheter. Men även fått mig att skratta. Kan vi bara glömma det?

Jag är lite för personlig och vissa gånger oförståelig med det jag skriver har jag fått höra av mina kollegor(?xD)
Men ibland är det skönt att skriva av sig och dessutom är de flesta som läser mina inlägg sådana som känner mig. 
Elin Ruth - Papercup Words har spelats i mina öron alldeles för länge nu. Men lyssna vetja! :) Den är grymt fin!

Puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0