Trött.

Hej,
Shiding va gött det är att bara gå i skola 3 dagar och sedan ha långhelg, borde det inte alltid vara så?
Jag har varit duktig dessa lediga dagar, förutom att jag har pluggat så har jag varit ute och motionerat:) Tränat Yoga och passat en hund. Inte vilken hund som helst, en såndär cirkushund liten, vit och lurvig, ett halvår var hon och jag som trodde att jag kunde få lite lugn och ro nu när jag ändå var ledig...
Jag ställde upp på att passa en hund, inte ett litet monster... jämförde väl med min gamla hund som bara sov... Så fort jag satte mig i soffan och skulle börja plugga hoppade hon upp i soffan lutade tassarna mot min rygg och började dra och bita i min knut..Gah, lyfte ner henne och 3 sekunder senare var hon tillbaka igen. Hopplöst!

Idag var jag upp klockan 07:00 för att vara på gymnastiktävling med en av mina grupper. De var jätteduktiga. Jag var där klockan halv nio och hemma igen klockan 17. Trött, trött, trött... så några planer med att åka in till stan ikväll blir inte av. Har problem med att hålla upp ögonen.

Nä nu ska jag skriva CV och sedan blir det fläskfilé och krämig potatissallad!

Puss
/E


Kommentarer
Postat av: bollllllensboll

men du. vi ska ju skriva CV togheter liksom?!

2009-01-31 @ 21:42:21
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0