Trevliga möten igår

Idag pluggade jag tills jag blev yr och trodde jag skulle svimma. Insåg sen att det nog berodde på att jag inte ätit på flera timmar :P Ändå hann jag inte ens börja på matten.. Körde "bara" litteraturhistoria.
Åkte in o tränade vid två tiden. Det känns lite halvbra med jiven inför imon.. Vi är inte riktigt haj på den. Men får göra vårt bästa!

Ska upp 6.30 imon, så borde egentligen sova nu. Men dum som ja e smorde jag in mig med brun utan sol alldeles för sent. Så nu måste jag sitta och vänta på att den ska torka. Annars blir jag inte såå vacker imon xD

Btw, träffade två gamla lärare från högstadiet igår. Först Tuula på bussen in till bion. Hon satte sig bredvid mig o sa: Hur e det att ha Fredrik som mentor då? Jag ba vaah? Lite lustigt att hon känner Fredrik jättebra, eller iaf Gjorde det. Dom hade tydligen vart i Mexico och rest tillsammans och så. Hur blev det så att dom började prata om mig?..
Sen utanför bion när den var slut, knackade någon mig på ryggen. Där stod Samuel min gamla spanska-lärare. Erkänn filmen var kass!? hahaha, var det han fick fram efter att inte ha setts på 1,5 år. Han e kul han xD

Nu får jag ändå sova! Håll tummarna för oss imon (A)
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Edit

Lycka till!!<3

2009-01-31 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0