Stoorpremiär!

Filmen vi såg med spanskan var eh.. Speciell! Kan nästan förknippa den med en porrfilm, men okej. Dessutom var regissören till filmen där. Man fick gå fram till henne efteråt och ställa frågor om filmen. Vi var inte så pepp på att fråga: Vad tänkte du där? xD

Nu har jag varit o tränat. Gillar inte så mycket den nya chachan.. Och rumban gick allmänt dåligt idag. Inte i toppform :/
Så vi kör våra gamla program på tävlingen i helgen. Men det är premiär för vår nya Jive :D I våra två år som tävlingsdansare har vi kört samma basic-program. Men nu blir det äntligen något annat! Glädje! Hoppas bara det går bra oxå.

Ledig imon med som sagt. Blir plugg då med, men sen åker jag in o tränar me Simon på dan oxå :)
Borde kleta in mig själv i lite brun utan sol oxå.. Skulle jag gjort för en vecka sen, men lyckas alltid komma på det för sent. Japp, sånt måste man gö om man vill va fin på dansgolvet!

Gonatt/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0