Söta drömmar?

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag...dock har jag inte drömt några söta drömmar, inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Det sägs ju att man drömmer minst en dröm varje natt...men varför är det så svårt att komma ihåg vad man drömmer? Jag skulle i alla fall vilja veta vad mitt undermedvetna har att säga varje natt. ^^

Nu har typ all is smält ute, vilket i och för sig är rätt så bra. Dumma jag tror ju att när nysnön precis har lagt sig över isen, så är det inte halt längre. Det tog ett tag att lära sig detta...ramlade tre gånger häromdagen. XD

Nu ska jag ta och duscha....och efter 11 kan jag slå en signal till Edit och höra vad hon vill hitta på idag.

Puss på er / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0