Skolan, that's life...

...1,5 år kvar sen tar vi studenten!


Fy för i helvete, och där va skolan igång igen ja! Nu ska vi gå igenom sju epoker på 4 veckor, fråga mig inte vad det innebär.. .
Igår var jag och Sandra och åkte skridskor men isen var inte speciellt hållbar... När Nathalie hörde detta sa hon, (typ) "era ägg ni kan ju inte åka skridskor när det regnat och det inte längre är minus grader ute!"
Tänkte juu inte på det.
 Vi hann också med att kolla på film, "Guess Who" och ringa till västtrafik och klaga på att inte bussen hade kommit efter en timma.

Idag började dagen med snöstorm jag började klockan 10 idag så alla hade redan gått när jag steg upp, och upptäcker att jag inte har något busskort! Dagen börjar ju bra... så det var bara att ta en rask promenad 3,5 km! Man får se det som en gåva.

Jaja back to plugg!
Kyss! E


Kommentarer
Postat av: ballu bo som ska bleka håret.

Oh god. Edit du har börjat skriva igen! It's a mirakel. eller hur fan det stavas. Kul att du är back on track liksom! congratzzz

2009-01-08 @ 18:17:03
URL: http://belindha.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha jag hade ju oxå tänkt åka skridskor först, innan erika berättade de där för mig xD vi e ägg.. men speciellt ni :)

2009-01-09 @ 15:05:18
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0