Sån lust att stämma idioterna

Det är så in i helvete, fruktansvärt orättvist! Så så så Inte roligt! :(
Vi hade 8 poäng jag och Simon i dansen. ETT litet poäng ifrån att komma upp i B-klass. Vi var sjukt glada och såg liksom denna terminen framför oss som ett B-par = mkt bättre.

Men dom jävlarna som hade den senaste tävlingen Christmas Cup bara lurade oss dansare! Dom ville bara tjäna pengar på att visa det i TV. Så nu berättade dom att vi som fick placering inte alls fick några poäng, för dom "ångrade sig"!!!! Så nu har vi inte längre 8 poäng, utan 6! Och det kan ta en hel jävla termin att samla ihop dom poängen igen :'(
Jag vet inte hur länge jag tänker fortsätta med dansen, eftersom "snart" slutar man gymnasiet. Jag vill inte stanna i samma klass resten av livet! Det här suger!
Satte mig helt seriöst och grinade när jag fick höra det. Lura oss då! Låt oss åka ända till Örebro och kämpa i onödan! Gör oss glada i onödan! Förstör vår "karriär" då!

Går och gömmer mig från denna grymma värld. Hejdå /N


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är så stjärnor blir till, motgång är den viktigaste länken ;)

2009-01-16 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0