Realisation...shopping eller lathet...vad väljer du?

Shopping är den bästa metoden för att dra sig upp ur denna lathet så här under lovet! Eller vad säger ni? Det blir ju lätt så att man bara ligger och slappar framför tv:n när man har jullov...men då måste man faktiskt inse att lovet inte är så långt, och verkligen ta vara på den lediga tid man har. Och då åker man och shoppar! Det var i alla fall vad jag och Anna gjorde idag. Och jag hittade faktiskt en hel del...det är ju inte alltid man gör det. Men nu så var det dags att dra fram presentkortet jag fick i julklapp till shopping! Jag återvände hem ett par tröjor rikare...och testade lite olika outfits. :)
Skynda er ut i affärerna...innan rean tar slut! (Eller kanske ska jag säga realisationen..eller vad tycker du, gurkan?)

Hoppas ni har fått en riktigt bra start på det nya året - 2009! Och att er nyårsafton var toppen! (Det var i alla fall min!) :)
Puss / S

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ;)

2009-01-04 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0