Nyårslöftet!

Hej!
Ett av mina nyårslöften var i år att börja skriva i bloggen igen, sedan var det ju också att kyssa en grek,vi behöver ju inte gå in på detaljer men vi får la se vad som händer på Kreta i sommar Nathalie, (hon skulle ju till och med gifta sig med en a Grek...) är dom snygga? Igenaning det återstår att se.

Iallafall, det nya året har iallafall börjat bra :) Skolan har ju inte börjart än så än är det lugnt på pluggfronten :)
Jag har inte hunnit göra så mycket efter nyår jag har sovit in det nya året, för det känns som om man kan slapna av på riktigt nu efter dessa stressiga veckor som varit nu innan jul och nyår.

Jag har hunnit in några vändor till stan men inte hittat särskillt mycket. Rean förstör så... Inte mycket snyggt man hittar på rean...

Idag har jag ialla fall träffat gamla högstadiekompisar och tagit på mig skridskorna för första gången sedan jag gick i 8:an!
Jag ramlade inte ialla fall, men det var ju inte någon vidare fart på de där skrillorna heller för den delen. Men kul hade vi i alla fall:)

Ja, nu tar jag dagarna som de kommer och bokar inte upp mig på något utan jag tänker vila ut tills det att skolan börjar igen!

Ha det så bra och god fortsättning!!
Edit


Kommentarer
Postat av: bolly boo is in tha house

KUL Att du har klippt bort mig. JÄTTE KUL. jag skrattar av glädje. men seri, jag vill åka skridskor imorgon igen. JÄTTE ROLIGT VERKLIGEN. MHM it really is.

2009-01-04 @ 21:00:10
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0