Någon gång när lågan tänds igen..

Är inne på fotosidan.se, vilket är en helskön sida om man är intresserad av foto. Man får inspiration och får verkligen njuta av och leva sig in i andras bilder. Vissa är så grymt bra! En bra bild kan verkligen väcka känslor. För mig är det så iaf. Jag blir lycklig på nåt sätt.

Har själv tappat det tyvär.. Har varken tid, ork eller idéer för att kunna fota längre. Känns inte som att det finns så mycket att fota när det jämt och ständigt är mörkt och ruggigt ute. Vad ska jag fota här inne? Det är synd. Det är verkligen något jag älskar. Ska ta upp det när jag får tid och kan tänka kreativt igen.
Men besök sidan! Alla bilder är inte något att skryta med, men många är det :)

           
        

Inte de bilder jag är mest nöjd med, men det är några från den tiden då jag knappt släppte kameran. Då det kunde vara vad som helst på bilden, som väckte något.
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Den första på din syster var jättefin!



Håller med, det är skitsvårt att hitta inspiration till något nu...

2009-01-25 @ 10:09:06
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Erika

Fina bilder!!

Den på Issa var mycket bra!

2009-01-25 @ 21:38:26
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0