Inte bra för hälsan!

Fy vad underbart! Lediga både idag och imorgon :D
Nu är det ju så att man är tvungen att sitta o plugga nästan hela dagarna ändå, men det är skönt att få göra det hemifrån iaf. Men jag är avundsjuk. Avundsjuk på de flesta andra som inte verkar ha nått plugg alls nu. Jag pratade med några kompisar från natur, och dom sa att dom inte haft några läxor eller prov de senaste två veckorna! Okej.. Vi har matteprov tisdag + redovisning av skräckfilmen, litteraturhistoria-prov på onsdag och samma på torsdag men i engelskan. Dessutom fick vi igår ett häfte med texter o massa glosor o grammatik i spanskan till på onsdag! Osså ska man läsa Oliwer Twist på ENGELSKA. Jag strejkar! Efter det här kommer jag behövas läggas in på psyket eller nåt.

De flesta säger att tvåan på gymnasiet är det värsta året. I höstas tänkte vi att de måste ha skämtat. Vi degade runt o hade aldrig mycket läxor. NU kommer ALLT. Varför skjuta fram allt? Åhhh aahhh gaahh.

Nä, nu måste ja sätta mig med matten innan det blir bio med spanska klassen. Blir nog kul iaf :)

Puss på er/ N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Klaga fan inte, ni får i alla fall vara lediga. :P Nästa vecka har vi franskaprov på onsdagen, matte-kemi-fysikprov på fredagen plus inlämning i idéhistoria till fredagen.

2009-01-29 @ 15:47:23
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Cicci

Men du fixar det! :) Det gäller bara att planera upp det bra, då inser man att man faktiskt har tid till det. Även om det innebär att man får plugga på morgonen och på rasterna. Ibland tar jag bussen en halvtimme tidigare och sitter på biblioteket och pluggar tills vi börjar! Det är jättebra, för på morgonen är man som mest motiverad...

2009-01-29 @ 21:30:10
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0