Helgen

Godmorgon!

Mycket filosofiska tankar här på bloggen nu det senaste... undra varför?
Vi kanske står vid ett vägskäl nu och ska välja vår framtid. Ja kanske det ja!

Jag tänkte i alla fall berätta om min helg.
I fredags hängde jag med Sandra hem efter skolan det vart mys :)
I lördags åkte mina föräldrar til Helsingborg och lämnade mig och min syster ensamna.
Vi gjorde hemgjorda pizzor och tittade på systrar i jeans 2. Myskväll med Sis!
I söndags vaknade vi inte förrän kl 12, vi gjorde oss en mega frukost och tittade på repris av körslaget,
fan vilket lojt tv-program det är...
Mamma och Pappa kom hem vid 3 tiden, då åkte Ester och Pappa och köpte ett playstation som fungerade i sisådär 10 minuter... gah! Jag träffade Belinda! 
 
Min helg i korta drag! 
Nu ska jag plugga lite körkortsteori och sedan blir det två lektioner i skolan :) Börjar 12:40 idag! 

Puss!  /E

Kommentarer
Postat av: bollyboll

MEN WAH!!?? gick spelet sönder sen på en gång?! han är dum i huvet. den lillaaaa pojken typ. (A) hehe

2009-01-19 @ 16:49:10
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0