Fruktsallad - gjord av the new mommie

Hej! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, jag hinner typ inte. Även om vi har varit lediga nu i två dagar så är det typ bara plugg som gäller. Jag undrar vad som hade hänt om vi inte haft de här två dagarna att plugga på....vågar inte ens tänka på det. (!)

Jag hinner inte ens skriva mycket nu heller...en fredag-kväll. Ska följa lillsyrran till handbollen. Jag har blivit som en mamma för henne nu...passat henne väldigt mycket denna veckan. Och alla som tror att jag inte kommer att bli en bra mamma i framtiden...hah...jag har verkligen gått in för detta nu. Igår läste jag för henne innan hon skulle somna, (jag vet...hon är 9 år, men det var hon som ville det) och idag gjorde jag fruktsallad med choklad till, och hon fick slicka grädden. Är inte det en bra mamma så säg?! ;P Och jag ska inte låtsas som något annat, jag tycker faktiskt det är rätt kul. :)

Puss på er / The new mommie, S (hahaha)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du kommer att bli en supermamma! Haha...

2009-01-30 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0