Flummskola

Hej,
är så otroligt skoltrött nu så att det finns inte! Och det blir ju inte heller bättre av att det hänger lappar i hela skolan om studentflak, studentskiva osv.. vill också ta studenten i år...
Skolan känns inte bra längre vi har inga vettiga lektioner ons, tors, fre då har vi "gröna dagar" där har vi två lärare på 65 elever i ett klassrum= (tummen upp) trångt. De tre dagarna är självstudier, vi sitter och läser böcker kollar på film ah you name it. Ett jä.. lekis är vad jag har hamnat på, men med väldigt mycket plugg. Ja Nathalie skrev ju i inlägget under vad vi håller på med just nu.



Nu har jag precis duschat efter en joggingtur med Bolly, och jag ska plugga i ca en timme till nu sen ska jag på ledarmöte, ska ju tävla med min gympagrupp snart.
Och nu har maten anlänt! 

Puss/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET var så sköönt att springa! nu har jag typ nästan precis kollat klart på antikrundan. JAg vet att DU gillar det.

2009-01-15 @ 21:08:52
Postat av: ballu bo som ska bleka håret.

Vi är så hurtiga.

2009-01-16 @ 08:31:23
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0