En bra dag

Hejsan! ;)
Jag åkte bussen en halvtimme tidigare idag...för att hinna hämta upp mitt usb som jag smart nog hade lämnat i datorsalen igår. Men idag känns verkligen som en bra dag...fastän det är så regnigt och tråkigt ute. Jag tror att jag precis har bekräftat min teori, efter en dålig som bara känns skit och allt går fel (igår!) så kommer en bra dag då man har chans att rätta till allting (idag!). Jippie! :) Älskar bra dagar! :) hehe...

Fick just ett svar på mitt mejl till läraren som har den där engelska-kursen. Nu blir jag ännu mer sugen på att ha den...den verkar ju jätterolig...fast svår. Men jag behöver lite utmaningar! :)
Imorse (fast det är ju i för sig fortfarande morgon) så fick jag äntligen tag på en som har hand om sommarjobb (städarbete)...hoppas att man får det!

Nu ska jag gå ut och sätta mig och vänta på de andra, kanske tar jag och läser lite i min nya amerikanska bok (jaa, den är på engelska) - Airhead, som är skriven av Meg Cabot. Riktigt rolig bok för tonårstjejer faktiskt, samtidigt som man övar upp ett bra ordförråd.

Ha det toppen idag! :)

Puss / S

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så du ska välja Engelska-saken iaf?? Lycka till!!

Då får du lära mig! XD Franska då?!

// syrran

2009-01-20 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0