Du tror en sak...men sedan är det egentligen en annan

Hej!
Här är jag igen! Har haft sjukt mycket att göra den senaste tiden i skolan, så jag har inte hunnit blogga. Just nu är min hjärna ett ända virrvarr (kan man säga så?!) av tankar. Allt är bara så jobbigt...står också inför ett svårt val. Hur ska jag någonsin kunna välja? Men jag vill ju jobba hårt med min engelska...men hur ska jag kunna klara av att släppa franskan? Åååhh.... 

Någon annan som känner likadant som jag just nu? Att hela livet bara svischar förbi innanför ögonen. Som att det finns något annat där ute. Något bättre. Något annat som bara är en armlängd ifrån, men som man inte kan greppa...för att det fortfarande är denna skitperiod kvar. You think one thing and then, as it turns out, it's another. 

Nu ska jag gå och dra ett täcke över huvudet och för en liten stund glömma denna jobbiga tid. Nää, det ska jag inte egentligen, jag ska plugga. :S Det ända positiva är att vi börjar tjugo i ett imorgon, och tills dess måste jag hitta tillbaka till mitt positiva jag...annars tror jag inte att man kommer att känna igen mig...

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0