Det hänger på formen. (Inte den formen..)

Hej hopp.
Här sitter jag en lördagskväll och vräker godis. Så får det va ibland.
Har haft en riktigt bra helg hittills måste jag säga! Igår åkte jag långt bort åt tjutahejti för att komma hem till Jennie. Vi Myste genom att äta tacos med hennes familj :) Sen fastän vi var proppmätta, ställde vi oss och bakade en helgod kaka. Tog lite drygt en timme, fattar inte vrf xD Sega kanske? Jennie envisades om att hon ville ha chokladkakan kladdig, så hon tog en mycket mindre form än vad det skulle vara. -> Hård i kanterna och smet i mitten. Menmen smaken var ljuvlig :D
Myste med kakan framför filmen Casanova. Ett tips att se den! Riktigt bra. Såg den även för att hedra Heath Ledger.
Satt sedan uppe halva natten(?) och pratade om allt möjligt. Jättetrevlig/mysig/rolig kväll tjejen min<3

Och nu har jag och Sandra som sagt haft lite filmkväll hemma hos mig med. Kollade på What happens in Vegas. Den var rolig, men väääldigt som en typisk amerikansk romantisk komedi, you know.

Hoppas ni oxå haft en bra helg! Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, något för mig så kanske. Filmen asså. ;)

2009-01-24 @ 21:51:20
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0