Carpe Diem - Seize the day - Fånga dagen

Hejsan! ;)
Jag sitter här i skolan, och har precis skrivit klart min engelska-uppsats. Hoppas att den blev  bra! :)
Vi har så himlans mycket nu..alltså inte precis den här veckan eller nästa, men allt ska vara klart v. 6...innan lovet som vanligt. Jag har banne mig 4 prov den veckan och en redovisning. Varför kunde de inte ha lagt någonting nu? Spridit ut det liksom...vet dom ens vad det betyder. Jaja, jag kanske inte ska oroa mig för mycket ännu...det är bara att plugga på. Förresten är det ju faktiskt det som jag precis har skrivit en uppsats om...man ska inte oroa sig i för väg. Man ska ta dagen som den kommer - Carpe Diem, ni vet! Fånga dagen! Seize the day!

Yepp, det är det jag ska göra nu...mahh, i alla fall när jag får tid till det. Snart ska ju vår rektor ha genomgång med oss om alla kurser som man ska välja till hösten. Jättebra faktiskt! ;D

Puss och kram till er alla // S (Obs! Nathalie hälsar också...med ett litet lustigt skratt ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0