1000 andra saker

Härligt med helg, eller vad säger ni? ;) Jag sitter och väntar på att N ska äta klart, vi ska se en film senare....vi får se vilken det blir. Synd bara att E inte kunde vara med. Krya på dig!

Pluggade lite franska förut..men orkade verkligen inte göra mer. Varför ska vi ha så himla mycket?
Jag har lust med typ 1000 andra saker...bara inte plugga. Det måste vara tråkigt för er att läsa om allt plugg vi har också, men det är det som våra liv består av för tillfället.
Vänta bara tills vi man har gått ut.....new life here I come! America here I come!

Hoppas att alla ni har något roligt för er...jag tänker iaf se en mysig film med N. Det är mitt roliga den här helgen..sedan ska jag bara ta det lugnt. :)

Puss / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0