Vakna då! I am on top speed!

Hallå? Hallå? Vadå, har ni inte gått upp än? Vadå, har ni inte ens vaknat än? Upp med er slöfockar!!

Jag har i alla fall varit vaken i en evighet känns det som. Min irriterande klocka väckte mig kl. 07.50, drygt en timme senare var jag färdigklädd och ute i det kalla vädret. Jag tog nämligen min systers Aftonbladets -runda imorse. Jag behöver verkligen mer pengar nu...det är ju en massa som fyller år den kommande månaden, plus att jag vill gå på bio ett antal gånger också. Dessutom börjar ju bokrean på tisdag..och det kan ni ju lista ut själva varför jag vill gå på den.
I alla fall så har jag hunnit med en herrans massa grejer redan, så är det när man vaknar med tuppen (eller när brukar tuppen vakna...klockan 7?). Jag var klar med försäljningen vid halv 11 och då rusade jag ner och köpte en tidning (nya numret av 'hennes' om ni måste veta - ni förstår nog varför jag var i desperat behov av just den tidningen, kolla bara vem som är på framsidan...jag ger er en ledtråd - hon börjar på J) Efter att ha varit ute i två timmar (brrr...kallt) så frågade jag mig själv vad jag just nu saknade - en tidning var det ju inte...men däremot värmen, och därför ställde jag mig vid ugnen och bakade chokladmuffins!
Och nu sitter jag här och väntar på att rusa iväg och göra nästa grej. I am on top speed today my people! (Kan det ha att göra med att jag typ har sovit 11 timmar i natt tro? Mycket möjligt.)
Snart ska jag sätta mig och lyssna på min engelska ljudbok och kanske hinner jag läsa ett par sidor i min bok också...för om någon timme kommer Ollie, och innan dess ska jag ha även ha hunnit äta.
Desperate Housewives -dag idag!! :)

Masa er upp nu ur sängarna! Helgen har redan börjat! :)

Pussar till er älsklingar!

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0