Va e de för en dag

Klockan är 11 och det är LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!
Fy vad sköönt! Helvetesveckan är över. Den slutade dock inge bra. Provet gick åt skogen, fastän jag pluggat hela dagarna de senaste dagarna.. Skitsvårt! :S

Trodde innan denna veckan att jag skulle gå in i väggen nu, och det var nära ögat faktiskt. Aldrig pluggat så mycket =innan skolan, efter skola, istället för träning osv. Plus att dansen känns skit. Självförtroendet i botten. När man känner sig kass så vågar man inget och då blir man kass. När alla hackar på en och påstår att ens partner helt plötsligt e så mkt bättre, så blir man inte jättepepp heller. Men när jag var som mest på botten igår hade jag iaf underbara Marielle som fick mig att inse(tvingade mig) att bara jag tror på mig själv så kan jag visa alla att jag e minst lika bra. Och det är precis det jag ska göra! Nu fasen! :@

Men soom saagt, LOOV! :D
Blir Sandra o Nathalie kväll ikväll ^^
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0