Underbaraste lovet!

Tjohoo! ;)

Guud vilket härligt lov det har varit. Just wonderful! <33
I torsdags var Amina hemma hos mig...och jag fick verkligen vässa franskan till det yttersta. Men vi hade jättetrevligt. :)

Igår fick jag äntligen min födelsedagsdag med Anna. :) Bästa födelsedagspresenten någonsin, skulle jag tro. Vi hade vår spa-dag! Det var verkligen jättehärligt. :) Vi tvättade håret, gjorde hårinpackning, badade i jaccuzin (stavas det så?!), hel-peeling av kroppen, ansiktsmask, fotvård, manikyr (för första gången har jag svarta naglar), pedikyr och massage, samt åt lite frukter, dipp och drack en jättegod bål. ;)
Idag vaknade jag med en skimrande kropp och ett glatt leende på läpparna, också utvilad efter alla härliga sovmornar. Känner mig verkligen på topp! :)

Det blir ju inte direkt sämre av att jag just upptäckt att det inte bara kommer en utan två filmer med min stora idol om ungefär en månad.

Här kan ni kolla på dessa trailers: (Obs! Läs boken Marley and Me innan ni ser filmen. Den boken är lätt den roligaste jag någonsin läst!)


Marley & Me - Trailer

Kommer på bio den 27 mars som det ser ut just nu!


He's Just Not That Into You trailer

Kommer på bio den 13 mars som det ser ut just nu!

Ha det bra allihop, och njut av den sista helgen innan det är skoldags igen!
Det ska i alla fall jag göra. Ska sätta mig framför tv:n och kolla lite på vänner nu när jag ändå har en ledig dag idag...utan plugg. :)

Puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0