Kontroll-freak

Min personliga favoritlåt just nu. Den e grymt bra! Lite speciell/halvdålig video, men lyssna på låten.

Det blir till att vara hemma ikväll och kolla på Melodifestivalen med familjen. Det är verkligen en tradition hos oss, jag har nog aldrig missat ett enda avsnitt! Inte för att artisterna är särskilt bra nuförtiden, men ändå.. Det är lite kul :)

Nu har jag planerat in nästan hela lovet. Haha, beroende av att ha allt under kontroll och att bestämma långt i förväg? jah. Igår: Myskväll me Sandra hemma hos mig. Sällskapsspel är roligt!
Idag: Jobb trök som leder till pengar. Oliver Twist, Melodifestivalen.
Imon: Friträna, Jennie kommer dit o följer sen me mig hem.
Måndag: Söka jobb + lokal tillsammans med Edit. Nu börjar det bli brått!
Tisdag: Halv öppet.
Onsdag: Den roliga pluggdagen! Träning på kvällen.
Torsdag: Träffa Malin. Kärt återbesök.
Fredag: Bio me A...
Lördag: Öppen för förslag :)
Söndag: Jobb.

Kontroll freaaak!
Puss o glöm inte lyssna på låten! /N



För jag vette tusan vad vi två gör här.. xD






Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ser ut som du posar stenhårt och Simon dansar disco till Staying Alive ;D

2009-02-07 @ 21:51:02
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: N

Haha aa de gör de faktiskt! Knäpp bild.

2009-02-07 @ 23:00:53
Postat av: Anonym

Ja lördag får la vi tre ses på och laga mat osv. Eller skulle vi inte det? <3

2009-02-08 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0