Vilka puckon/goingar sitter här egentligen?

Jag tänkte att jag kunde berätta lite mer om oss tre flickor som bloggar här dagligen. För att många av er känner bara en av oss, eller kanske till och med ingen. Varesig du är en nybliven läsare eller en gammal going så kanske du vill veta lite extra! Tänk på att det är jag (Nathalie) som skriver detta. Hoppas det är lugnt för er tjejor :)

Sandra, den yngsta 91an av oss, skulle jag beskriva som den spralliga, pratglada optimisten. Hon hänger med i kändisvärlden som om hon själv levde i den och drömmer (bokstavligt talat) om att flytta till dem i USA. Spelar gitarr och sjunger gärna inför folk och skriver även egna låtar. På franska ibland!! Hurtigbulle som bryr sig mycket om sina vänner.

Edit, mellantösan av oss. Kanske den mest mogna? Den som tar ner en på jorden och ser verkligheten som den är. Sprider glädje och lycka där hon går. Ett leende och skratt som smittar av sig helt klart! Barnkär, leder två grupper i gymnastik. Intresserad av mode och kollar på ytliga program som Sex and the city och Gossip girls. Men samtidigt inte ytlig som person, utan diskuterar gärna djupare ämnen. ;)

Nathalie (jag), äldsta 91an. Växlar mellan att vara extremt flummig och seriös och styrande. En riktig skämtare med bra humor (oma jag får säga det själv;P). Eller okej, det räcker med att säga: Motsatsen till Sandra! Pesimist, oallmänbildad, sjunger absolut Inte inför folk! Men bryr mig också om vännerna<3 och är hurtig. Älskar att dansa och fotografera. Måste ha människor runt omkring mig. Är kär i kärleken.

 Sandra.                     
 Edit.                           
 Nathalie.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, det är vi det! I ett nötskal! :)

2009-02-24 @ 13:08:36
Postat av: Anonym

Jag fick en tår i ögat, vackert skrivet! :P

2009-02-24 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0