Studiedag!

Hej!

Allt bra?
Jag är utvilad, nytränad och nyduschad! Härligt!
Har ledigt ifrån skolan idag, blir ju inte mindre plugg för det, men det borde vara så att man hade en dag ledig i veckan som man pluggar hemma på och tar igen saker som man missat. Eller vad säger ni?
Sitter och kollar på Hemsedals hemsida och vädret ser bra ut, vi åker om 15 dagar! Kul det kommer att bli, massa killar man inte känner :S Men det går nog bra :D
Jag har köpt nytt skidställ! Eller a pappa tyckte att det var dags att byta ut mitt gamla, och om han tycker det ja, då är det nog bäst att köpa nytt... Belinda hjälpte mig att hitta ett snyggt (skidmode experten herself).


Lyssnar på Beyoncés senaste skiva I am sasha fierce nu och får massa minnen av när jag och Josefine, vi va la 10 år, står i hennes vardagsrum iklädda klackskor och kortakjolar och dansar till alla Destiny Child's låtar, haha jävlar va det måste sett roligt ut.
Den här låten är väldigt vacker, hon gråter varje gång hon sjunger den.. Lyssna på Den
Eller denna gillar videon!Diva

Nähä nu ska jag skicka iväg lillsis till träningen sen ska jag ställa mig och laga mat till henne och mig.
Jag är visst hennes morsa idag... Men det är jag gärna;)

Pussar / E

Kommentarer
Postat av: i know who you aree.. hä hä hä

OFTA nyduschad! hahah

haha Ofta skidexperten herself! haha. jag känner mig smickrad :D ::D :D :D :D :

2009-02-24 @ 16:20:54
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0