Ibland går det som man vill

Gonatt folk. Eller Hej kanske man ska börja säga..
Det har varit en väldigt bra dag. Allt har gått bra för en gångs skull! Inte illa.
Stack till jobbet ganska tidigt. Insåg att alla bord var dammade de senaste två veckorna och det är totalt onödigt och trist att städa rena bord, eller hur? Som tur var så var min arbetskamrat Emmy där samtidigt (händer inte alltför ofta). Vi satte oss i ett hörn och såg upptagna ut med att städa, men satt där och snackade om allt möjligt i en evighet istället. Kul :) Hade ju inget att göra så!

Sen åkte jag direkt in till staden och träffade Christian. Gick på bio (jag vet, det blir rätt så ofta nu för tiden..). Såg Valkyria, vilken jag varmt kan rekomendera! Handlade om ett försök av tyskar att mörda Hitler. En sann historia, så man visste ju hur den skulle sluta.. Men riktigt bra! Sen satte vi oss på Fröken Olssons, ett av mina favoritcaféer. Mycket trevligt :)

Och nu var ju Melodifestivalen nyss igen. Den får man inte missa! Inte jag iaf. Även där gick allt bra. Mina favoriter till final ^^ Molly Sandén har en sjukt bra röst. Får nästan gåshud när hon öppnar munnen och tar i. Kanske inte funkar i längden, men hon var så värd det. Grattis till henne!

Nu får jag säga Gonatt. Puss /N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Och EMD vill inte ha mig längre?! :(

Baby goodbye...



Vem är Christian? ;)

2009-02-21 @ 23:17:58
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0