Uppdaterad

Salut tout le monde! :)

Vilket härligt väder vi har....äntligen! Och en bra sak till; Det är ju helg nu, och vi har inga läxor (förutom i franska, men det är inte så mycket). Därför kan man då ägna helgen åt lite roliga grejer, istället för att sitta framför läxböckerna hela dagarna. Imorgon ska jag till stan med Amina. Ska bli mycket trevligt. :) Det går värsta bra att prata med henne på franska nu.
Och idag blir det passning av lillsyrran. Tänkte sätta henne framför någon tecknad film, så kan jag å Jess också vila oss lite framför tv:n. Ska strax iväg och hämta henne nu. Härligt att komma ut lite i solskenet också. :)

Annars har det väl inte hänt något speciellt idag. Hade en mycket intressant lektion i samhällskunskap. Den nya läraren är verkligen jättebra. På bara två lektioner tror jag att vi har lärt oss mer än vad vi har gjort i samhäll under två år. Dessutom känner jag mig väldigt uppdaterad nuförtiden, och inte bara när det gäller kändisar. Jag kollar på nyheterna och läser GP. I'm becoming a grown-up...and a journalist. :)

Nu ska jag susa iväg strax!

Kisses to you guys. Enjoy your weekend! (och för er som inte har slutat skolan än...relax, snart är det helg även för er!)

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0