Tänker högt

Nu orkar jag inte leta längre efter det förbannade inlägget...äsch, det kanske har försvunnit av sig själv....men whatever.
Hej förresten, här sitter jag och tänker högt för mig själv...vad själviskt av mig. Hur har ni det? Själv mår jag väl bra.
Men varför hittar jag inte låten heller? Har allt i mitt liv plötsligt bestämt sig för att försvinna? Eller jaa, alla skrivna saker i varje fall....nämen ooj, här var ju låten.
Förlåt, nu gjorde jag det igen, va? Lovar, det var sista gången.
Jag har faktiskt inte så mycket plugg nu. I för sig har vi ju franskaprov på fredag, men jag känner att jag har rätt god koll på allt där. Och sedan har vi ju bok-samtal på engelska imorgon, men det har jag oxå redan övat på. Nämen, gud såå härligt...en ledig eftermiddag då ju. :)
Frågan är om jag ska skriva ut låten eller om jag kommer ihåg den ändå...

// S - som tänker högt för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0