Min vecka hittills

Hello! ;)
Nu är jag tillbaka och tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig i veckan hittills. I måndags var det fullt upp...var först i stan med Anna och på eftermiddagen träffade jag Agnes. Sedan åkte jag iväg och dansade. Vi var bara tre stycken då, eftersom alla andra typ var och åkte skidor. Så det blev nästan som en privatlektion. ;) Skoj var det i alla fall...vi fick öva piruetter också. :D
I tisdags pluggade jag faktiskt, och sedan var jag och bowlade med pappa och syrrorna.
Igår, onsdag, så var jag, Nathalie och Edit och simmade. Hurtiga som bara vi är körde vi 800 meter, innan vi gick upp och kände tyngdkraften dra oss ner mot jorden. (Eller kanske badhusets golv ;P) Sedan gick vi och handlade en massa gott till vår pizza-bakning...det blev jättegott och tog inte alls så lång tid att göra. Det allra sista vi gjorde var att sätta oss framför finalen av Top Model och mumsa i oss en massa delicatbollar...vilket vi hade förtjänat efter simpasset. :)

Idag ska jag försöka hinna plugga lite franska, och sedan ska Amina komma hem till mig. Ska bli spännande! :)

- Tycker du att det här ser ut som en mikrofon? (En gubbe hoppar fram på gatan mot Anna och tar upp knytnäven)
- Nä. (Svarar Anna förskrämt)
- Varför pratar du i den då? Höhöhöhöh. (Skrattar gubben/alkisen)
- Haha .(Skrattar vi nervöst)

(Några steg senare på gatan exploderar jag och Anna av skratt)

Så roligt hade vi i måndags när vi fick höra det sämsta skämtet ever...xd

Och en sak till... grattis till Jennifer Aniston som fyllde 40 år igår!! ;-) Den bästa skådisen någonsin! <3

Puss på er / S

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det där gubben var verkligen knäpp!!Det låter som om du haft ett toppenlov hitills, superbra! <3 Men bättre kommer det att bli, haha, för i morgon smäller det! Spakväll ;) (egentligen så hoppas jag inte att det smäller, för då har något gått fel, men men) Ha det bäst! Puss

2009-02-12 @ 18:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0