Jen på efterfesten

Hej! Här sitter jag..eller egentligen sitter jag faktiskt framför tv:n, men jag masade mig bort därifrån en stund för att blogga lite. Kollar egentligen inte på något viktigt, Ellen DeGeneres Show. Hon är faktiskt väldigt rolig, fast idag var det ingen speciell kändis med.
Men jag var ju bara tvungen att blogga lite nu, hittade nämligen bilder på min stora idol från Oscarsgalan. Here you go! :)

Jen på efterfesten








Jen med sin pojkvän John Mayer...såå söta! :)

Bilder tagna från:

http://www.posh24.se/madonna/kandistatt_pa_vanity_fairs_efterfest_for_oscarsgalan

Puss på er! - Och om ni har studiedag som vi har så...ha det bra! Ni andra också för den delen! :)

// S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du har snott min gamla idol din busunge! Men det är okej, haha

2009-02-25 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0