I'm very lalala

What a happy day lalala.
Sitter här med en halv flaska gele och spray i håret. Du kanske undrar varför jag är så dum? (det låter ju inte såå snyggt) Då kan jag berätta att så måste man se ut om man ska räknas som fin i dansvärlden. Japp, tävling i Göteborg idag. Hur det gick? Ganska bra faktiskt! Kom 3a och fick därför ett poäng till och en fin pokal. Hade velat komma bättre men motståndet är tufft!

Hade typ halva släkten där som hejade.. Trevligt, men lite nervöst. Och så var Jennie mitt kära ex med mig. Okej, ex-danspartner. :D Det var nice!


Puss/N


Kommentarer
Postat av: E

Grattis!!!

2009-02-28 @ 23:13:11
Postat av: miss Amanda

Congrats bruden, grymt ju! Jag & Atbin får komma och kolla nästa gång du tävlar :D

2009-03-01 @ 23:03:20
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0