Himlans komplicerat

Varför måste allt vara så himlans komplicerat jämt? Kan man inte bara få gå runt och vara glad? Kan man inte bara få le och aldrig vara osams med varandra? Näee...jag antar att vi är skapta för att bråka också.

Men du ska bara veta att jag inte vill vara osams med dig...och speciellt inte när det händer så mycket nu. Då behöver jag ditt stöd liksom du behöver mitt. Förlåt för att jag fått dig att tro att jag inte bryr mig, när jag i själva verket bryr mig allra mest om dig. Vi behöver prata...och då kommer jag att höra av mig, om inte du hinner före. Du vet vilken dag du har att vänta på mitt samtal...och tills dess kommer jag att sakna dig. <3

Hoppas ni har haft en bra helg! Min har varit helt okey, kunde helt klart varit bättre...det gäller pluggandet också. Måste vi ha SÅ mycket?!

Puss o kram på er / Sandra

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

SANDRA!!! DU SKA INTE BE OM URSÄKT!!! DU HAR INTE GJORT NÅT!!!!!

TROR JAG

<3

2009-02-02 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0