Han slog oss med häpnad..

Grr på det jäkla programmet! Ändå tittar jag på det.. Suck på Melodifestivalen. Jag och Jennie var helt klart överäns om att Jennifer Brown var bäst. Och på vilken plats kom hon? Jo 7a! This sucks. Några lättklädda tanter som inte kunde engelska slog henne. Slår vad om att det var alla 60-talister som röstade på dom.

Men det var ett bidrag som chockade oss så mycket att vi låg på golvet och vred oss av skratt. Fick tårar i ögonen! Markoolio. Kära Markoolio. Alla förväntar sig väl typ samma av honom, ni vet: Mera mål eller Vi drar till fjällen. Men nejnej. Idag skulle han vara iklädd (vilken färg var det egentligen?) rosa/lila/röd heldräkts kostym med en blomma på. Rakt in i allas (ingens) hjärta sjöng han en kärleksballad helt seriöst. Urlöjligt, men sjukt kul! Förlåt Marko, men vi skrattade som aldrig förr xD

Här sitter jag nu, lämnad av min kärlek (Jennie). Sjunger och är allmänt glad. Fastän jag har sjukt ont i magen.. Har haft en jättebra kväll med Jennie. Fick ett gulligt kort och ett kinderägg (^^) för att det är alla hjärtans dag. Gull :) Och dessutom har jag fått flera sms av mina kära. Speciellt en person gjorde mig väldigt glaad. Jösses, va e de med mig?

Gonatt och ta vara på sista lovdagen! /N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Markoolio var bara tråkig...

H.E.A.T var outstanding. ;)

2009-02-15 @ 10:06:20
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Markoolio gjorde parodi på rysslands bidrag förra året (de som vann), så markoolio har aldrig varit seriös och kommer heller inte att bli för den delen;)

2009-02-15 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0