Glömmer att andas

Hej jag heter Nathalie och jag pallar inte mer.
Den här veckan är ett rent helvete. Det är inte överdrivet mycket plugg, men jag pallar inte göra det så det blir mycket tillslut. Jag pallar ingenting. Jag hatar ordet "palla". Så ska sluta använda det.
Det enda jag gör är att tänka. Varför kan man inte stänga av tankarna emellanåt och bara leva? Tankarna dödar mig. Känns som något äter upp mig inifrån. Läskig känsla. Folk säger till mig att inte oroa mig, men dom känner inte till läget. Jag borde oroa mig, måste. De flesta andra hade väl varit superglada om de vore i mitt läge. Men jag kan inte. För jag tror bara att allt är falskt. Varför skulle det inte? Jag är trött på att styras av känslor. Vill bara skita i det, kanske är bäst. Slippa gå runt och tänka, kvävas av att inte få något svar.

Igår på dansen gick vi runt hela lektionen och spände oss inifrån magen. Jag gjorde det tillslut utan att andas, för jag glömde. Fick såklart någon sorts kramp. Så har det fortsatt. Spänner mig inifrån, glömmer att andas.

Gonatt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0