Frivilligt i skolan

Missade bussen eftersom jag skulle lämna in papprena om ind-val till läraren.
Min hjärna känns just nu som tuggummi, efter att ha pluggat ganska intensivt sedan 8 imorse. Började egentligen 10, men tog bussen hemifrån halv 8 för att kunna sitta på biblioteket och plugga. Jag mitt smarthuvud hade missat tre epoker som kommer på provet imon. Trodde vi bara skulle ha fyra, när det i själva verket var sju! Gaaaah panik.

Längtar till lovet.. Fast då blir det nog oxå mycket nyttogöra. Plugg, träning, jobb, söka jobb osv.. Men måste se till o få träffa mina kära vänner också:) Malin t.ex. för jag saknar dig sjukt mycket!

Nathalie måste nu dra till bussa. Ingen träning idag (såklart). Bara plugg. Höres!
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0