Finally - freedom!

Guud vad härligt det är att äntligen ha lov!! :D Vi är såå värda det nu efter allt slit i skolan. Direkt när jag kom hem bara slängde jag mig ner i soffan och njöt av den första friheten! :) Finally!

Nu har jag precis ätit lite...gör en aning ont p.g.a rälsen. Ah, har jag glömt att säga det också? Fick räls där uppe igår med. Vilken helvetsnatt det var...hoppas att det inte fortsätter så här länge till.  Men, men...vill man vara fin så får man ju lida pin liksom. XD

Dom första dagarna nu ska jag inte ens gå i närheten av en läxbok...sedan har vi ju i för sig franska-prov efter lovet, men det får vänta i några dagar nu. Jag ska verkligen försöka hinna med och träffa alla kompisar nu under lovet. Då har man ju mest tid för det. Längtar efter att få göra en massa roliga saker med A, O, N och E. :) Sedan vill jag vara med Amina också någon dag....får öva upp min franska lite innan dess.

Hoppas ni alla får ett underbart lov! :-)
Pussar /S

Kommentarer
Postat av: olivia

jag hör av mig imorgon :) puss

2009-02-06 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0