Du blir vad du äter, inte bara för överviktiga!

Måste erkänna en sak... Igår fastnade jag vid "du blir vad du äter" med Anna Skipper. Hon skulle hjälpa Sanna Bråding att hitta tillbaka till sig själv efter media-skandalen då hon åkt fast narkotikabrott. Jag har alltid haft lite svårt för henne och undrat varför hon är programledare, och allt hon nu har varit med i. Men igår när hon berättade så öppenhjärtigt om sitt missbruk och hur dåligt hon har mått. En tjej som gick  ut med toppbetyg i skolan och sen har allt bara gått utför, att alltid ha press på sig själv med att man ska hinna med och man ska klara av alla saker här i livet. Och när hon berättat allt om hur svag hon kännt sig osv. sitter jag och storlipar... Min bild ändrades, jag tror att hon kommer bli en förebild för många som också hamnat i "missbrukarträsket". Att hon kämpar sig ur det, och prata om det öppet i media! Starkt Sanna!


Bild lånad av Realtid.se

Yes nu är det lov! Skönt, efterlängtat! Hade bara en lektion idag så passade på att börja lovet med att gå till solariet. Det är så otroligt skönt, att ligga där och slappna av och bara tänka på det man har framför sig på lovet får mig verkligen att må bra! Ja och nu ska jag upp och packa hänger med till Jkpg nu och träffar farmor!

Hoppas ni får ett trevligt lov! Och sov för guds skull ut nu! Det ska jag göra!

Pussar & Kramar
Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0