Det känns i fötterna efter ett tag

Hej sötnosar!
Idag har jag och Edit varit väldigt duktiga. Vi har gått runt halva gbg och lämnat ut CVn till en massa caféer. Vi har gått till Haga, sen Linné, Järntorget, Centrala, Skandinavium och tillsist korsvägen. Det vanligaste svaret blev: Vi söker ingen just nu, men tar emot CVt ändå! Okej.. Segt. Tror inte att vi får nåt jobb av dom. Kanske är sent ute?

Det kändes ajajaj i fötterna efteråt kan jag lova! Så skulle jag dansa sen direkt efteråt. Satte mig lite för ofta ner och sa att jag ville sova istället :P jaja..

Ändringar i mina planer :O Pluggdagen blir imorgon istället för onsdag. Dessutom åker jag nog in och jobbar imon kväll.
På onsdag blir det girlpower. Vi tre flickor :)

Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0