Debatt kl. 22.00 på SVT1 ikväll!!!

Spana in programmet Debatt ikväll kl.22.00 på SVT1....och ni kanske får se oss tre!! Vi ska nämligen sitta med i publiken! :) Hjäälp, vad ska man ha på sig? Tänkte först köra på något färgglatt, eftersom det gärna var välkommet...men efter närmare eftertanke så insåg jag att jag inte äger något färgglatt att ha på sig en vinterdag som denna. Det får gå bra ändå, jag tänker iaf inte ha en tröja med reklamtryck, det var ju strängt förbjudet.
Såg ni 183 dagar i måndags också? Den serien var vi ju statister i...och jag syntes tydligen lite snabbt på dansgolvet. Jag spelade in det, så jag måste se hur jag såg ut. Snälla, säg inte att jag gjorde en grimas eller liknande. xd
Iaf kanske jag seriöst måste fundera på en karriär inom tv-branschen....haha, men ännu är man inte en tv-star. ;P

Idag när jag satt på bussen hem, så satt busschaffören och pratade med en tant. De skojade med en liten flicka om att hon var så gullig o.s.v. Det fick mig verkligen att inse hur länge sedan det var man egentligen var riktigt liten. Ni vet så där liten så att man bara kan springa omkring och inte alls bry sig om morgondagen. Inga ansvarsproblem alls. Gud, ibland önskar man verkligen att man var liten. men att vara tonåring är inte heller så dumt. ;P

Näe, nu måste jag spela datorspel med min syster. Passar ju henne idag.

Men först en superfin bild från spa-kvällen med Annisen. :) <33



Pussar / S


Kommentarer
Postat av: N

haha du e sån pooser ;D <3

2009-02-19 @ 19:14:51
Postat av: Jessica

va fina ni e!!! hehe Ärligt talat ser ni ut som, jag vet inte vad!!!! XD

Kram på dig! siz

2009-02-20 @ 11:55:18
Postat av: miss Amanda

Ahhh, Atbin ringde och sa att han såg dig på TV haha :) Men jag missade det tyvärr

2009-02-21 @ 22:02:46
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0