Beslutsångest!

Hallå alla goa!
Skön kväll, sitter här med en marabou/mintchoklad och har beslutsångest!
Belinda tipsade om att dom har studentrabatt på SATS nu och då ingår gym, yoga, spinning, ah you name it...
Men det kostar endå 295 kr i månaden och, ja det hade väl inte varit några pengar om jag inte skulle resa fem gånger detta året och att jag bara hinner jobba någon vecka i sommar... (= noll i inkomst under sommaren! )
Men fatta vad skönt att bara kunna gå och gymma efter skolan eller ännu bättre, gå på yoga... Åhhh jag kan inte bestämma mig!!
Näh får ta och sova på saken, imon blir det ingen sovmorgon för mig inte, ne jag ska åka till Kungälv och möta dom vi ska åka skidor med i Hemsedal om två veckor, skiiitkul ska det bli!


Sov så gott alla söta!
// E


Kommentarer
Postat av: i know who you aree.. hä hä hä

DET KOMMER LÖSA SIG.. men sälva grejen är den är att om man nu ska köpa kortet måste man ha en förälder med sig.. :/

2009-02-28 @ 09:39:56
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0