White Christmas

Älskar att det förhoppningvis kommer att vara en vit jul i år! :) Är så himla lycklig för det! Så snälla snö försvinn inte! Sitter och lyssnar på lite goa jullåtar så här på morgonen innan skolan; Wham - Last Christmas är min absoluta favorit. Kanske för att jag och syrran har spelat och sjungit den så himla mycket. Går inte att tröttna på den helt enkelt.

Här kommer äntligen lite bilder från den härliga fredagen. Var så himla kul. Jag älskar er alla mina godingar! <3



Min älskling, Ollie! Världens sötaste! :)



Ollie och Amina! <3



Sötisarna Anna och Nathalie skålar! :)



Edit var jättefin! <3



Tack för en minnesvärd kväll, tjejer! Utan er skulle jag inte klara mig! <3

Pussar /
Sandra

Kommentarer
Postat av: Nathalie

:) Hej jag ser ut som ett lik bredvid Anna...



2009-12-17 @ 10:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0