What a night

Grym kväll blev det igår med mina underbaringar! Jag är verkligen glad nu. Känns bra att mina vänner funkar så bra ihop. Jätteglad över att Marielle följde med också och det funkade ju hur bra som helst. Fastän det tog en timme för henne att hitta oss i stan.. Tjejen med koll :) Haha, förlåt jag ska inte säga något.

Länge sedan jag hade en så rolig och lyckad utekväll. Spenderade den på först queen och sedan parken. Var där rätt tidigt så trodde det skulle bli segt innan allt drog igång. Men icke sa nicke. Plötsligt var klockan halvt tre, vad hände där?

Och så kom ju Adam dit och grejer.. Också roligt. Kallade mig nykterist och allt när jag precis tagit hans öl. Jomen visst du. Borde borde man väl, men ibland så. Roligt också att få fyllesms av kompisar mitt i natten: Du e så snygg ;) Ehm jaha, tack. Mår ni bra? Haha.

Alla var sjuka igår. Alla. Vad hände?
En viss flicka hade snöbollskrig istället för att gå hem. Rätt gulligt iofs.
En annan gick och skrattade hysteriskt för sig själv för att hon skrivit "Är du penna än?" istället för "Är du hemma än?" 
Två stod på Pressbyrån och skrattade så de glömde vad de skulle ha och gömde sig i varandras famn och grät(?) av skratt.

Ursäkta oss och alla andra och tack Belinda för att vi fick sova hos dig!
Puss /N

Kommentarer
Postat av: BB

Det var så lite så! :D

2009-12-26 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0