Thanks darlings

Hade det trevligt med mina favvotjejer i stan ikväll iaf. Gick en stund på Liseberg, men det var alldeles för mycket folk där så vi satte oss på café Tintin istället :) Mys. Fastän det är mitt värsta bad-memory café.. Fick Jennie att lova mig att aldrig lämna mig om vi skulle in där. Fullt normalt! Haha.

Konstiga kommentarer under kvällen:
-Jag till Edit rätt högt i kassan: Nej, du har gjort med en annan!! (Syftade på att ha druckit ett speciellt kaffe, men det fattade inte vissa andra som istället tyckte att det lät som att vi var ett par eller nåt..)

-Jennie sitter o berättar något för dom andra när jag kommer till bordet: Men vi funderar på o skaffa fler barn nu! (What!? Syftade på barn till teatergruppen..Förstod inte jag. Hehe.)

Plus att Jennie först övertygade mig om att vi var Ett och att hon aldrig alls skulle lämna mig och sedan fem minuter senare inte ens visste vad jag hette. Carro? Tack gumman ;)

Bra kväll :)
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0