Humörtjej söker julklapp och dissar råhångel

Ibland skulle man kunna tro att jag är gravid. Inte för att jag är tjock, utan på grund av mitt konstiga humör. Ständigt gravid? Intressant och skrämmande tanke.. Kan ju bara titta på mitt humör idag. Berg- och dalbana.

Nu är det jul om nästan en vecka (för er som inte visste det) och jag har hittat EN julklapp. Det är ju kul för lillsyrran att hon får något, men dom andra då? Anledningen är väl framförallt att jag inte haft tid att leta. Men nu börjar det bli brått asså! Vet inte ens VAD jag ska köpa/göra? Vad kan man ge sin pappa? Eller storasyster?.. Det är frågan. Kom gärna med tips :)

För att gå till ett helt annat ämne så har jag en fundering.. Hur mycket är det okej att hålla på inför folk? Hade "turen" att hamna bakom ett par på bussen tidigare idag. Är det okej att råhångla på bussen som om man var helt ensamma? Kunde ju lika gärna hamnat på golvet som dom höll på. Visst är det okej att småpussas och så, det är ju bara gulligt. Men går det inte en gräns? Kanske var ett sådant par som inte har något annat gemensamt eller att snacka om ;)



Puss (passande) /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0